środa, 18 lutego 2015

Podstawowa wyprawka dla chomika ;)

 
A więc już sam tytuł mówi nam, o czym będzie ten post. :) Ten post będziesz, o tym, co trzeba kupić przed chomikiem. :)

Klatka z pełnym wyposażeniem:
Klatka powinna być dość duża i bezpieczna, aby nasz chomiczek miał dość dużo miejsca na swobodne bieganie. :)

Oto fajne klatki:

Karma dla chomika:
Wszystkie karmy firmowe uważam za dobre. Te z marketów tak naprawdę też są nie takie złe, jak piszą na innych blogach i forach o gryzoniach. :)
Oto karmy, których używam:
Mój chomik dżungarski bardzo je lubi. :)

 
 

 
 
 

 

 
Ściółka:
Jeśli chodzi o ściółkę, to ja używam zwykłych trocin ze sklepu zoologicznego. Do ściółki dla swojego pupilka możecie też dodać sianka dla gryzoni. Sama tego używam. :) To bardzo praktyczne, ponieważ nasz chomiczek weźmie sobie do swojego domku sianka i będzie mu cieplutko. B)

Domek - spiżarnia i schronienie:
Jeśli chodzi o domek dla chomika, to może być i drewniany i plastikowy. Ja mam plastikowy, ale oba są naprawdę bardzo dobre. :)

Kula do biegania dla chomika. Dobra czy zła?:
Jak dla mnie kule do biegania dla takich małych zwierzątek jak chomiki jest zła. Zwierzę z tej kuli po prostu dosłownie wariuję. Jest w zamknięciu i nie może wyjść. Kręci mu się w głowie, a najgorsze jest to, że ktoś może na tą kulę nadepnąć, może zlecieć ze schodów, a wtedy kula się rozwali, a zwierzę może ulec urazowi, a nawet ŚMIERCI. Więc kategorycznie nie polecam!!!



Teraz zajmiemy się tzw. bajerami. :)
Na pewno każdy z Was słyszał, że często w sklepach zoologicznych są bajery nie tylko dla chomików, ale i kotów, psów, królików itp.. Teraz pomyślmy logicznie. Czy dla chomika fajne są jakieś smycze, szampony, odżywki? Jak dla mnie to dla właściciela jest to radość, ale myślmy o zwierzęciu, a nie co będzie fajne dla nas. :)
W tym poście to na tyle. :) Dziękuję za przeczytanie i serdecznie pozdrawiam. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz